24/5

24. května 2017 v 19:30 | Vivian.
24/5
720 soj. jogurt, chia, kiwi, datle, borůvky, maliny, goji, ovesné vločky
1140 zeleninové kari + basmati
1730 vařené brambory
1800 Alpro jogurt (125 g)

posilování, protahování

Vždycky to všechno navrstvím s jogurtem do skleničky a mám skvělou a jednoduchou snídani, kterou ráno jenom vezmu a jdu. A ano, fakt jsem jedla samotné brambory, měla jsem na ně chuť :-)

Váha je špatná, nehubnu, naopak... stále přibírám, už mám přes 57.
 


Komentáře

1 leanne leanne | Web | 24. května 2017 v 23:35 | Reagovat

:( To je mi lito, ta vaha, tezko rict, cim to je, jis same zdrave veci..

2 Dianay Dianay | Web | 25. května 2017 v 9:14 | Reagovat

Musíš pozorovat, co tvému tělo vadí, co naopak ne, po čem přibíráš a po čem naopak hubneš. Pokud máš tyto jídelníčky a víš, že stále nehubneš, je potřeba jíst něco jiného, nebo věci nějakým způsobem omezit či vyměnit.
Je to jako hra. Hraj si s jídlem, různými kombinacemi, pozoruj, jak tělo reaguje. Časem najdeš kompromis, který ti bude naprosto vyhovovat a ještě budeš hubnout :)
Drž se

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama