7/11

7. listopadu 2016 v 6:16 | Vivian.

čas06.11.2016 - 59 kg
09:00ovesná kaše se suš. švestkami (25 g) a hořkou čokoládou (10 g)
12:30vařené brambory, vegetariánský řízek, steril. červené a bílé zelí, okurek
14:20kousek brownies z červené řepy (35 g)
16:40clz toustový chleba s hummusem, okurek, ředkvičky, pár mandlí, Alpro dark chocolate dezert
pohyb20 min. cardio a 5 min. posilování s Jill

Poprvé jsem dělala brownies, rozhodla jsem se pro červenou řepu, rodina nad tím samozřejmě ohrnovala nos, ale jsou dobré.
Jinak cvičím kardio a chcípám u toho (ale držím se). 20 minut je na mě docela dobré, šíleně jsem u toho funěla a pořádně se zapotila, ale tak to má být. Postupně se budu snažit vydržet déle. Snad se toto moje snažení na váze ukáže. Začínám s 59 kg a mírami 87-65-97. Další měření bude zase o víkendu, tak jsem zvědavá. Plán je cvičit a jíst jako doteď 900 - 1000 kcal (max. 1300).

btw dneska ráno uz to bylo 59,2 kg. Jsem z toho docela nešťastná :-(
 


Komentáře

1 Bella.M Bella.M | Web | 7. listopadu 2016 v 9:06 | Reagovat

Jídelníček pěkný :) ano když se potis vylučujes škodliviny z těla a tak to má být :)

2 Lucienne Lucienne | Web | 7. listopadu 2016 v 20:04 | Reagovat

Ty míry v pase závidím!:) a krásný jídelníček... a neboj, ta váha zas klesne:)

3 void void | Web | 8. listopadu 2016 v 17:51 | Reagovat

máš niekde zverejnený recept na tie brownies?
nič si nerob z dočasného pribratia, podstatné je že z dlhodobého hladiska to ide dolu :) možno by si sa fakt mala vážiť menej často

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama